انواع تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

انواع تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

انواع تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت


ما در این مقاله می خواهیم به  بررسی تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت بپردازیم اما قبل از آن برای داشتن اطلاعات بیشتر شما و درک بهتر این مطلب توضیح مختصری درباره ی این موضوع را برای شما شرح می دهیم برای داشتن اطلاعات کافی لطفا در ادامه ما را همراهی کنید.

انواع تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

فهرست مطالب

انواع تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

در ابتدا برای بررسی انواع تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت به معرفی ویژگی های هر یک میپردازیم.

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

در ابتدای مطلب شما را می خواهیم با دستگاه تیتانیوم آشنا کنیم . این دستگاه یکی از قدرتمند ترین دستگاه برای حذ ف موهای زاۀد بدن می باشد .قابلیت های پیشرقته و جدیدی که دارد باعث شده است درمان برای مراجعه کنندگان بسیار ایمن و راحت انجام شود.و برای هر نوع پوستی  مانند پوست برنزه و یا روشن نیز مناسب می باشد .

لیزر کردن با این دستگاه باعث روشن شدن پوست شما نیز می شود .این دستگاه هم برای موهای صورت و هم برای موهای بدن قابل استفاده می باشد دستگاه تیتانیوم خیلی سریع موهای زاۀد بدن را از بین برده و پوستی صاف و نرم به شما تحویل می دهد.انواع تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

در اولین جلسه شما می توانید با این دستگاه از شر موهای زاۀد صورت خود خلاص شوید.امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و دستگاه های زیاد و روش های مختلفی که وچود دارد انتخاب سخت شده است اما  شما می توانید به جای اپلاسیون دردناک از این دستگاه لیزر استفاده کرده و به دلیل دارا بودن سیستم خنک کننده قوی از آسیب رساندن به پوست و سایر عوارض جانبی جلوگیری می کند  و شما بدون هیچ گونه درد و سوختگی به هدف مورد نظر خود می رسید.

مطالب تصادفی :  بهترین دستگاه لیزر دایود

معرفی انواع دستگاه لیزر الکساندرایت:

این دستگاه یکی دیگراز دستگاه  های از بین برنده موهای زاۀد می باشد لیزرهای الکساندرایت تجهیزات قدرتمندی هستند که از آنها برای اکثر کیلینیک های زیبایی استفاده می کنند.این دستگاه در حال حاضر یکی از محبوب ترین نوع دستگاه های لیزر جهان هستند .

نه تنها در از بین رفتن موهای زاۀد کاربرد دارد بلکه از آن برای رفع کک و مک ، جای زخم ، جای جوش، و.. استفاده می کنند.سازو کار این دستگاه به این صورت هست که با ایجاد انرژی گرمایی فراوان، فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار می دهد این انرژی گرمایی به درون و عمق زیاد پوست نفوذ می کند و مقداری از آن توسط رنگدانه ها و فولیکول های مو جذب می شود و باعث از بین رفتن موهای زاۀد می شود و امکان رشد مو برای مدت بسیار طولانی امکان پذیر نخواهد بود.انواع تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

مزایای دستگاه الکساندرایت:

این دستگاه دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که سبب شده یکی از بهترین دستگاه های لیزر به شمار آید . از آنجایی که لیزر الکساندرایت توانایی بالایی در ایجاد انرژی گرمایی دارد و انرژی زیادی را تولید می کند سرعت نسبتا بیشتری نسبت به بقیه دستگاه های مشابه دارد به همین دلیل است که این دستگاه درجهان از محبوبیتی زیادی برخور دار است.

اغلبی از دستگاه ها وجود دارند که فقط می توانند بر روی بعضی از از پوست ها تاثیر بگذارند اما لیزر الکساندرایت دستگاهی است که هم بر روی پوست  روشن و هم بر روی پوست تیره اثر می گزارد و موهای زاۀد پوست های مختلف  را از بین می برد.بسیاری از دستگاه ها وجود دارند  که بعد از عمل لیزر فرد دچار تورم و یا خارش و یا احساس درد می کند اما قابلیت شگفت انگیزی که این دستگاه دارد این است که بعد از بین بردن موهای زاۀد یک دوره ریکاوری دارد که بعداز مدت بسیار کوتاهی پوست افراد تمام این عوارض مانند خارش یا تورم و یا احساس درد را برطرف می سازد.

مطالب تصادفی :  انواع دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس

به دلیل همین ایمن بودن و بی خطر بودنش رضایت عمده ای از کلینیک های زیبایی را به خود جلب کرده است. برای بعضی افراد نیز این سوال پیش می آید که آیا لیزر الکساندرایت موجب سرطان می شود یا خیر؟ باید در پاسخ به این  سوال بگوییم که لیزر فقط می تواند در چند میلیمتری پوست نفوذ کند و از این فاصله کوتاه نمی تواند هیچ اثری بر روی اندام های داخلی افراد بگذارد پس در نتیجه هیچ مشکلی رخ نخواهد داد.انواع تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

در اینجا می خواهیم شمارا با انواع تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت آشنا کنیم

انواع تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

لیزر اکساندرایت دارای طول عمر بالاتری به نسبت لیزر تیتانیوم است.

درد کمتر آن هم تفاوتی است که بسیار به چشم می خورد . تکنسین های لیزر با بهره گیری از تجهیزات اسپری هوا و کولینگ طراحی شده در لیزر مو الکساندرایت باعث بی حس شدن ناحیه هایی که قرار است در آن لیزر انجام شود ، می شوند.

سرعت بالا : همانطور که در مطالب قبل گفتیم این لیزر بسیار سرعت بالاتری نسبت به دستگاه تیتانیوم دارد . مدت زمان درمان مراجعه کنندگان با این لیزر بسیار کوتاه تر از مدت زمان درمان با دستگاه تیتانیوم می باشد به طور مثال برای زیر بغل ۱۰ دقیقه زمان می برد. این دستگاه انرژی گرمایی بیشتری از دستگاه تیتانیوم دارد و به همین دلیل بیشتر رنگدانه ها و فولیکول های مو را تحث تاثیر قرار داده و سرعت عمل لیزر را بالا می برد.انواع تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

مطالب تصادفی :  پاک کردن تاتو ابرو با لیزر اصفهان

تکنولوژی پیشرفته : همانطور که می دانید الکساندرایت پیشرفته ترین دستگاه لیزر می باشد و در جهان و میان مردم و کلینیک های زیبایی از محبوبیتی بسیاری برخور دار است .و به سرعت می تواند فولیکول های مورا تحث تاثیر قرار داده و آنهارا از بین ببرد .

دارای عوارض جانبی کمتر: این دستگاه به نسبت دستگاه تیتانیوم عوارض کمتری را برای مراجعه کنندگان به همراه دارد . پس از انجام لیزر علایم موقتی مانند تورم ، درد ، قرمزی و یا خارش برای افراد به وجود می آید. این دستگاه پس از انجام عمل لیزر به دلیل سیستم های خنک کننده ای که دارد درد و سوختگی  را برای افراد کاهش می دهد و پس از مدت کوتاهی تمام این عوارض از بین می روند . اما در دستگاه تیتانیوم بعد از درمان این عوارض به زمان بیشتری نیاز دارند تا از بین بروند.انواع تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

امیدوارم توانسته باشیم اطلاعات کافی را در باره ی تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت در اختیار شما قرار دهیم.

دستگاه لیزر الکساندرایت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *