انواع دستگاه الکساندرایت کوترا

انواع دستگاه الکساندرایت کوترا

انواع دستگاه الکساندرایت کوترا

انواع دستگاه الکساندرایت کوترا : همانطور که می دانید امروز ما در دنیای پیشرفته ای زندگی می کنیم که هر روز روش های جدیدی به دنیا معرفی می شود. اگر شما یکی از کسانی هستید که از لیزر برای برداشتن موهای اضافی خود استفاده می کنید، باید در مورد دستگاه لیزری الکساندریت کوترا، یا به طور معمول تر، الکسی سرد شنیده اید.

این دستگاه یکی از بهترین دستگاه هایی است که در طول چند سال گذشته به دنیا معرفی شده و توانسته است در کوتاه ترین زمان ممکن نتایج بزرگی را برای مردم به ارمغان بیاورد. این دستگاه طول موج بسیار خوبی دارد و بدون آسیب رساندن به پوست از آن عبور می کند و به فولیکول های مو می رسد. برای بدست آوردن نتیجه مورد نظر باید به یک متخصص پوست با تجربه مراجعه کنید.

انواع دستگاه الکساندرایت الکساندرایت Cutera پیشرفته ترین دستگاه لیزری است که به طور دائم موهای بدن را بدون آسیب و عوارض جانبی حذف می کند. تفاوت های خاص این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های لیزری باعث شده است که موجی از مشتریان به این دستگاه گرایش داشته باشند.

مزیت آشکار الکساندریت Cutera اثربخشی آن در کمترین جلسات است. بیشتر افرادی که از لیزر الکسی Cutera استفاده کرده اند ۹۵٪ از لیزر موی بدن خود راضی هستند، الکسی Cutera دارای طول موج ۷۵۵nm و پالس واقعی ۱۰۶۴nm است یکی دیگر از مزیت های آشکار الکسی Cutera تعداد کوتاه جلسات درمان است.

با معرفی دستگاه Cutera ، تغییر عظیمی در عرصه برداشتن موهای زائد صورت گرفت، زیرا این دستگاه بیشترین نتایج را در کمترین جلسات ممکن ارائه می کند. همچنین این دستگاه هیچ محدودیتی برای رنگ پوست و مواد نخواهد داشت و البته این دستگاه باعث سوختگی نمی شود.

مطالب تصادفی :  بهترین دستگاه لیزر دایود

و با کرکی کردن موها تمام موهای روی سطح پوست را حذف می کند، این دستگاه برای حساس ترین قسمت های بدن نیز استفاده می شود و می تواند نتایج بسیار درخشانی را در جلسات اول درمان نشان دهد.#انواع دستگاه الکساندرایت کوترا

فناوری الکساندریت Cutera توسط شرکت آمریکایی CUTERA توسعه یافت که مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیز قرار دارد. پیش از ورود لیزر الکسی Cutera به ایران، هیچ یک از دستگاه های لیزری قادر به کار بر روی پوست برنزی نبودند.#انواع دستگاه الکساندرایت کوترا

دستگاه الکساندرایت کوترا پوست برنزی به دلایلی که در بالا به آن اشاره شد به دلیل تحریک بیش از حد رنگدانه پوست و احتمال آسیب رساندن به سلول های تولیدکننده رنگدانه و ایجاد لکه های سفید بیشترین خطر سوختگی را دارد. به همین دلیل تمام مراکز زیبایی از لیزر کردن پوست های برنزی خود داری می کردند.

بر این مشکلات دیگری که اکثر دستگاه های لیزری حذف مو دارند عبارت اند از:#انواع دستگاه الکساندرایت کوترا

درمان دردناک

سوختگی های شدید و ایجاد لکه های قهوه ای مقاوم

جلسات درمانی متعدد

از بین نرفتن کامل مو ها

نا توانی در لیزر پوست های سبزه

شرکت های معتبر تولید کنندگان دستگاه های لیزری همیشه در تلاش برای ساخت دستگاه های جدیدتر برای از بین بردن نقص ها و کاستی های دستگاه های قبلی و توجه بیشتر به نیازهای بیماران و پزشکان هستند.#انواع دستگاه الکساندرایت کوترا

تنها لیزر در جهان که می تواند بر روی پوست برنزه شده با سولاریوم یا خورشید مورد استفاده قرار گیرد لیزر الکساندریت کوترا است. لیزر در این سیستم به طور منحصر به فرد توانایی درمان پوست برنزه شده را فراهم کرده است .#انواع دستگاه الکساندرایت کوترا

مطالب تصادفی :  انواع دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس

پس از اینکه شما به طور کامل با دستگاه لیزر الکسی Cutera آشنا شدید, شاید برایتان سوال پیش بیاید که این است که مزایای استفاده از این دستگاه در مقایسه با لیزرهای دیگر چیست؟. برای آگاهی بیشتر شما در این زمینه، برخی از این مزایا را در خدمت شما معرفی می کنیم.

الکساندرایت کوترااگرچه لیزر الکساندریت بهترین نوع لیزر برای برداشتن موهای زائد است، اما بیشتر بیماران از درد در طول لیزر شکایت دارند. مزیت بزرگ دستگاه الکساندریت Cutera این است که بدون درد است و دلایل بی دردی دستگاه الکساندریت کوترا این است که:#انواع دستگاه الکساندرایت کوترا

دارای سیستم خنک کننده قوی و جدید است

در این دستگاه، handpase نقش خنک کننده ای دارد. handpase دستگاه با تماس مستقیم با پوست پوست را کاملا خنک می کند. بنابراین محل لیز قبل، حین و بعد از نور لیزر سرد می شود و احساس درد را کاهش می دهد.

در برخی دستگاه ها از جریان هوای سرد به عنوان خنک کننده استفاده می شود که در این صورت پوست به اندازه کافی سرد نمی شود. در نتیجه مشکلاتی مانند درد بیش از حد و گاهی سوختگی ایجاد می کند.

همچنین در مواردی که منطقه ی لیزر صورت بیمار است، این جریان هوای سرد باعث نارضایتی بیمار می شود و با تنفس بیمار تداخل پیدا می کند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *