دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱

فهرست مطالب

دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱  منشاء ش کشور آمریکا است از نظر اثربخشی، اثر بسیار خوبی دارد، به طوری که اگر مشتری مشکل هورمونی ندارد و موهای موروط ندارد، و همچنین بسیاری از غذاهای هورمونی را مصرف نمی کند و از نظر تنظیمات عددی باید یک عدد مناسب توسط پزشک برای فرد تعیین شود انتظار اتمام در ۴ تا ۶ جلسه و بیش از ۹۵ درصد اثر درمانی وجود دارد.

البته در اینجا باید یک مثال ساده بزنم تا شما بهتر تفاوت دستگاه های لیزری الکساندرایت ۲۰۲۱ را درک کنید. ما اینجا دو تا مشکل متفاوت پیدا کردیم . اول این که یک دستگاه در سال ۲۰۲۱ تولید می شود و دوم این که یک دستگاه دارای فناوری سال ۲۰۲۱ است. اما چه تفاوتی بین این دو وجود دارد؟

به عنوان مثال ما دو خودرو داریم، اولی یک دستگاه پراید سال تولید سال ۲۰۲۱ و دومی یک دستگاه اسپورتیج ۲۰۲۱ است. فکر کنم معنیش رو درک میکنی این از نظر قدرت و ظرفیت نیست، بنابراین با کمی تحقیق، سعی کنید آخرین تکنولوژی جهان را پیدا کنید.

لیزر الکساندرایت یکی  از نامزدهای بهترین لیزر برداشتن مو ۲۰۲۱ است. این نوع لیزر طول موج کمی طولانی تر از رقبای خود دارد. در واقع این ویژگی آن را برای طیف وسیعی از پوست با رنگ های مختلف مناسب می سازد؛ از جمله پوست تیره

دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱ مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱

احتمالاً مهم ترین مزیت لیزر الکساندرایت اندازه بزرگ لکه های رادیواکتیو و میزان تکرار آن ها است. این بدان معنی است که لیزر الکساندرایت می تواند منطقه بزرگتری از پوست را با سرعت بیشتری لایه برداری کند. در نتیجه لیزر الکساندرایت یکی از سریع ترین روش های برداشتن مو است.

عیب ها و مضرات دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱

پرتوهای لیزر الکساندرایت طول موج های بلندی دارند، اما به شدت توسط ملانین جذب می شوند! بنابراین استفاده از این نوع لیزرها خطر تغییر رنگ پوست یا سوختگی را به همراه دارد.

دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱ویژگی دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱

  •  ویژگی خنک کنندگی در دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱

سیستم خنک کننده یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که یک دستگاه لیزری باید داشته باشد در غیر این صورت هر شخص از این دستگاه استفاده کند احساس راحتی نخواهد کرد. در دستگاه لیزری الکساندرایت استفاده از یک سیستم خنک کننده کپسول با قدرت بالا را می بینیم که باعث می شود فرد به هیچ عنوان احساس ناراحتی نمی کند.

علاوه بر این دستگاه فوق به شما این امکان را می دهد که در صورت لزوم یک کولر زیمر آلمانی بر روی آن نصب کنید و این بسیار مهم است زیرا کولر زیمر آلمانی دارای کیفیت بالا و قدرت بالایی است. یه در خنک کننده هست.

  • فولیکول های مو را  تحت تاثیر قرار می دهد

برای برداشتن کامل موهای اضافی، فولیکول های مو نیاز به تحت تأثیر قرار گرفتن دارند و دستگاه لیزر الکساندرایت این امکان را ایجاد می کند، این امر تأثیر زیادی بر نتیجه نهایی کار دارد و نمی توان آن را نادیده گرفت.

با استفاده از این دستگاه می توان فولیکول های مو را با طول موج های پر انرژی تحت تأثیر قرار داد و این امر باعث می شود که موها در زمان کمتری از بین برند و این مشکل باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود البته زمان و البته بسیار مهم است.

  • درد  در دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱ قابل تحمل و بسیار خفیف می شود

بسیاری از افرادی که به لیزر فکر می کنند نگران درد هستند و به همین دلیل از این کار دریفت می کنند. فراموش نکنید که استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت درد زیادی ایجاد نمی کند، بنابراین می گوییم درد زیادی ایجاد نمی کند، زیرا درد بسیار کمی وجود خواهد داشت، اما این درد قابل تحمل است و باعث اختلال برای فرد نمی شود.

دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱