انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

فهرست مطالب

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت را سعی داریم در این نوشته به شما عزیزان معرفی کنیم با ما در ادامه این نوشته همراه باشید.انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر مو های زائد Orion 

این نوع لیزر الکساندرایت یکی از سریع ترین لیزرهای موجود در جهان است. طول موج این لیزر بسیار قوی و ۷۵۵ نانومتر است.

این لیزر به خوبی می تواند هر نوع موهای زائد را از بین ببرد و دارای تمام استانداردهایی است که باید در لیزر وجود داشته باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع لیزر این است که دارای اسکنر بزرگ است و به همین دلیل می تواند به راحتی مناطق وسیعی را با لیزر انجام دهد.

پالس ها در این نوع لیزر فاصله زمانی کوتاهی دارند و در عین حال پوست را خنک می کنند، بنابراین باید بدانید که با این لیزر نمی توانید پوست خود را بسوزانید.انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

انواع دستگاه لیزر الکساندرایتدستگاه لیزر مو های زائد alma

همچنین این لیزر در بین لیزرهای دیگری که در دسته لیزرهای الکساندرایت قرار می گیرند، از قدرت و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. استفاده از این لیزر باعث می شود که تکانه های زیادی وارد فولیکول های مو شده و در نتیجه گرم شود تا ناپدید شوند.

سرعت این نوع لیزر الکساندرایت بسیار بالاست و به همین دلیل می تواند تمامی موهای زائد روی پوست را در سریع ترین زمان از بین ببرد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این لیزر این است که با انواع پوست صورت سازگار است و می تواند تمامی موهای زائد را به بهترین شکل ممکن از بین ببرد.

مطالب تصادفی :  قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا ۲۰۲۱

سیستم خنک کننده این دستگاه از سوختگی یا سایر عوارض بدن شما جلوگیری می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه عملکرد اپلیکاتور آن است که می تواند تمام قسمت های پوست را تحت تاثیر قرار دهد تا موهای زائد از بین برود.

دستگاه لیزر مو های زائد Cuter 

نوع دیگری از لیزر الکساندرایت که برای از بین بردن موهای زائد در خانم ها و آقایان استفاده می شود، این لیزر است و از آنجایی که بسیار سریع است، بسیاری از آن استفاده می کنند.

یکی از بهترین لیزرهایی که برای همه رنگ پوست ها مناسب است و در صورت داشتن پوست روشن یا تیره می توانید از آن استفاده کنید این نوع لیزر الکساندرایت است. این لیزر یکی از لیزرهای ایمن است که دارای سیستم خنک کننده نیز می باشد، بنابراین افراد با استفاده از آن دچار سوختگی نمی شوند.

یکی از مهمترین خواص آن این است که به خوبی می تواند طیف وسیعی از رگ های عنکبوتیه و همچنین پوست روشن یا برنزی را از بین ببرد و درمان کند.

اینکه کدام یک از دستگاه های لیزر الکساندرایت برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنید به پزشک شما بستگی دارد، زیرا پزشک می تواند در مورد نوع پوست و موهای زائد تصمیم خوبی بگیرد. از بهترین دستگاه برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید.انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

انواع دستگاه لیزر الکساندرایتچرا مو های زائد را باید لیزر کنیم؟

موثرترین روش حذف موهای زائد لیزر است که فولیکول های مو را می سوزاند و منحصراً بر روی سلول های رنگدانه ای که در فولیکول مو قرار دارند تمرکز می کند. پس از چند جلسه لیزر موهای زائد، می توانید تیغ را دور بیندازید و قرار اپیلاسیون را لغو کنید.انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

مطالب تصادفی :  پاک کردن تاتو در یک جلسه

تعداد جلسات لیزر مو های زائد چقدر است؟

تعداد جلسات لیزر برای اکثر افراد بین ۶ تا ۸ جلسه است که بین هر جلسه بین ۵ تا ۸ هفته است و در نهایت میزان موهای زائد ۹۰ درصد کاهش می یابد.

ده درصد باقیمانده بافت نازکتر و رنگ روشن تری خواهند داشت و به اصطلاح کرکی می شوند.انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *