عوارض هایفوتراپی صورت در کرج

فهرست مطالب

هایفوتراپی:

عوارض هایفوتراپی صورت در کرج

هایفوتراپی یا همان لیفت جراحی صورت که با مینی لیفت صورت یا اولترا لیفت شناخته می‌شود هایفوتراپی یک روش غیر جراحی برای لیفت صورت است در این روش از امواج فراصوت برای سفت کردن پوست و بهبود روند نوسازی کلاژن استفاده می شود.

هایفوتراپی باعث جوانسازی پوست صورت و گردن میشود تراپی یک روش غیر تهاجمی ایمن و موثر برای سفت کردن پوست صورت است

نحوه انجام هایفوتراپی :

نحوه انجام هایفوتراپی این روش یک درمان ایمن و غیرتهاجمی است که بیشتر در قسمت صورت و گردن انجام میشود در این روش از امواج فراصوت برای نفوذ در لایه های عمیق پوست استفاده می شود.
هایفوتراپی موجب جوانسازی پوست صورت کاهش افتادگی پوست و رفع چین و چروک های ظریف و همچنین این روش در بهبود روند تولید کلاژن موثر است.

لیفت صورت و گردن به روش غیر تهاجمی:

از هایفوتراپی در قسمت های مختلف صورت و گردن استفاده می شود که این کار سبب دست‌یابی به نتایج بهتر و رضایت بخش است بیشتر مراجعه کنندگان از روش هایفوتراپی برای ناحیه صورت استفاده می کنند.
هایفوتراپی سبب لیفت ابروها قسمت میانی صورت و غبغب میشود اما اکثر مراجعه کنندگان از این روش بیشتر برای ناحیه گردن و قسمت پایین چانه استفاده می کند.عوارض هایفوتراپی صورت در کرج
لیفت صورت

لیفت صورت

مشاهده نتایج در روز اول درمان :

معمولاً نتایج هایفوتراپی بعد از اولین جلسه درمان قابل مشاهده است پس از تکمیل جلسه اول دیدن نتایج کامل درمانی ۳ تا ۶ ماه طول میکشد به دلیل اینکه تولید کلاژن جدید به زمان نیاز دارد.
همچنین نتیجه درمان اکثر مراجعه کنندگان بلافاصله قابل مشاهده است معمولاً نتیجه هایفوتراپی برای مدت یک سال ماندگار است برای حفظ نتیجه هایفوتراپی باید سالانه برای ترمیم این روش کلینیک مراجعه کنید

مناسب افراد ۳۰ سال به بالا :

هایفوتراپی برای افرادی که پا به سن گذاشته اند و دچار افتادگی در ناحیه صورت یا گردن هستند و همچنین برای صورت و گردن وجود دارد روش بسیار مناسبی است معمولاً مراجعه کنندگان افراد ۳۰ سال به بالا هستند.
همچنین این روش برای افراد ۴۰ تا ۵۰ ساله بیشتر از افراد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد متقاضیان در سنین بالا هم می توانند بسته به میزان افتادگی پوست خود از هایفوتراپی استفاده کنند.

جوانسازی پوست صورت و افزایش اعتماد به نفس :

لیفت صورت یا همان هایفوتراپی دارای مزایای مختلفی می باشد این روش باعث لیفت گونه ها کاهش چین و چروک صورت و گردن و همچنین باعث جوانسازی پوست صورت میشود.
گزارش مراجعه کنندگان این روش در افزایش اعتماد به نفس بسیار موثر است چرا که هزینه هایفوتراپی بسیار مناسب است و پس از انجام هایفوتراپی به دوره بهبود نیاز نیست و همچنین هایفوتراپی یک روش غیر جراحی است.عوارض هایفوتراپی صورت در کرج

عوارض هایفوتراپی صورت

درد :
انجام لیفت صورت یا همان هایفوتراپی باعث ایجاد درد نمی شود وتنها در بعضی از مراجعه کنندگان احساس سوزن سوزن شدن خفیف ایجاد گرمی بر روی پوست می شود معمولاً این حرف ها بعد از پایان کار از بین می رود.
ایجاد لکه بر روی پوست :
با تحقیقات انجام شده یکی از شایع ترین عوارض هایفوتراپی پوست صورت ایجاد لکه بر روی پوست می باشد در زمان درمان امکان دارد ناحیه تحت درمان قرمز و یا لکه دار شود مخصوصا اگر پوست شما حساس باشد.
اما خوشبختانه این حالت می باشد و معمولا پس از چند ساعت بعد از انجام هایفوتراپی کاملا رفع میشود معمولاً پزشکان پس از پایان جلسه درمانی از کرم های مخصوص جهت رفع این عوارض استفاده می‌کنند.عوارض هایفوتراپی صورت در کرج
تیرگی پوست :
این عارضه معمولا در همه افراد ایجاد نمی شود اما در صورت بروز این مشکل امکان دارد اثر آن دائمی باشد در این حالت رنگ پوست تغییر می کند و تیره تر می شود.
علت تیرگی پوست می تواند در اثر حرارت ۴۵ تا ۶۵ درجه سلسیوس ناشی از استفاده امواج فراصوت است ایجاد شود این عارضه به ندرت ایجاد می شود مراجعه کننده باید قبل از شروع درمان تست پوستی پچ استفاده کند.
عوارض هایفوتراپی صورت

عوارض هایفوتراپی صورت